lifestyle producten van plantaardig gelooid leer & stalen meubels van nederlandse bodem

LEVERTIJD & VERZENDKOSTEN

 

Per bestelling worden eenmalig verzendkosten berekend, deze zijn afhankelijk van je geografische locatie. Kijk in de tabel hieronder tot welke zone jouw land behoort. Eventuele extra douane- en inklaringskosten zijn voor rekening van de ontvanger.

 

10,00 € | EU – ZONE 1 NL / B / D / L
15,00 € | EU – ZONE 2 DK / F / FL / A
20,00 € | EU – ZONE 3 I / MC / N / E
25,00 € | EU – ZONE 4 FIN / IRL / PL / CZ / S / P
35,00 € | EU – ZONE 5 BIH / H / LV / LT / RO / SRB / SLO / SK / EST / HR
50,00 €  | EU – ZONE 6 GR / IS
20,00 € | NON EU on EU continent – ZONE 7 UK / CH

Je bestelling wordt binnen 3-4 werkdagen geleverd. Mocht er onverhoopt vertraging optreden dan laten we je dat zo snel mogelijk weten.

 

Voor onze karpetten, meubels en maatwerk-kussens geld een levertijd van 9 weken. Wanneer je product gereed is voor verzending sturen we je een bevestigingsemail of plannen we een leveringsafspraak in.

 

Bij NAHKA werken we met diverse vervoerders, afhankelijk van het formaat van het te versturen object. Alle producten rechtstreeks te bestellen in de webshop worden vervoerd met de DPD Group.

 

RETOURNEREN*

Tevreden over je bestelling? Fijn!

Of is het toch niet helemaal wat je je had voorgesteld? Binnen 14 dagen na ontvangst kun je je bestelling alsnog annuleren, email naar: orders@nahka.nl

Vermeld in je email de volgende gegevens, zodat we kunnen zorgen voor een snelle afwikkeling:

Je hebt nog eens 14 dagen de tijd om je artikel te retourneren. Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht dient het artikel/ de artikelen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan NAHKA BV te worden geretourneerd. Om het milieu zo min mogelijk te belasten sturen wij je een retourlabel per email.

RESTITUTIE

Het bedrag van je aankoop wordt binnen 14 dagen na ontvangst van retourzending teruggestort op je rekening.  De kosten van retourzending zijn gelijk aan de reeds betaalde verzendkosten.

Mocht het product beschadigd zijn bij ontvangst, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product daarom met zorg en zorg ervoor dat deze goed verpakt is, bij voorkeur in de originele verpakking.

RUILEN*

Liever een andere kleur of afmeting? Geen probleem! Stuur een email aan orders@nahka.nl en vermeld daarbij je bestelnummer. Het retouretiket komt per email naar je toe en dat plak je over het verzendlabel van de originele verpakking. Vervolgens kan het pakket retour afzender. Wij zorgen dan dat het totaalbedrag van je aankoop wordt teruggestort op je rekening.

Het artikel van je voorkeur bestel je dan eenvoudig opnieuw op onze website!

 

* Ruilen of retourneren van NAHKA maatwerk kussens en karpetten is helaas niet mogelijk.