lifestyle producten van plantaardig gelooid leer & stalen meubels van nederlandse bodem

LEVERTIJD & VERZENDKOSTEN

Per bestelling worden eenmalig verzendkosten berekend, deze zijn afhankelijk van je geografische locatie. Kijk in de tabel hieronder tot welke zone jouw land behoort. Eventuele extra douane- en inklaringskosten zijn voor rekening van de ontvanger.

Na ontvangst van de betaling word je bestelling binnen 3-4 werkdagen geleverd. Mocht er onverhoopt vertraging optreden dan laten we je dat zo snel mogelijk weten.

Voor onze karpetten, meubels en maatwerk-kussens geld een levertijd van 9 weken. Wanneer je product gereed is voor verzending sturen we je een bevestigingsemail of plannen we een leveringsafspraak in.

Bij NAHKA werken we met diverse vervoerders, afhankelijk van het formaat van het te versturen object. Alle producten rechtstreeks te bestellen in de webshop worden vervoerd met de DPD Group.

Retourneren*

Tevreden over je bestelling? Fijn!

Of is het toch niet helemaal wat je je had voorgesteld? Na ontvangst van je aankoop heb je 14 dagen de tijd om je bestelling alsnog per email te annuleren.

Voor het retourneren van je artikel(en) heb je nogmaals 14 dagen de tijd. Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht dient het artikel/ de artikelen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan NAHKA BV te worden geretourneerd. Om het milieu zo min mogelijk te belasten sturen wij je een retourlabel per email.

Om de afhandeling soepel te laten verlopen ontvangen we van jou graag de volgende gegevens bij je retourmelding

Na ontvangst van de retourzending zullen wij het bedrag van je aankoop binnen 7 dagen terugstorten op je rekening, mits het product in goede staat ontvangen is. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening en zijn gelijk aan de reeds betaalde verzendkosten.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

RUILEN*

Toch liever een ander product, kleur of afmeting? Geen probleem! Stuur een email aan orders@nahka.nl dat je je artikel wenst te retourneren onder vermelding van je bestelnummer. Het retouretiket word je per email toegezonden. Na ontvangst van je pakket zorgen wij dat het totaalbedrag van je aankoop wordt teruggestort op je rekening.

Het artikel van je voorkeur bestel je dan eenvoudig opnieuw op onze website!

* Ruilen of retourneren van NAHKA maatwerk kussens en onze karpetten is helaas niet mogelijk